Nieuws

Workshop DHL Parcel: “Haal meer uit uw (toekomstige) webshop”!

In samenwerking met DHL Parcel heeft FGHS Logistiek een kennissessie georganiseerd met als thema: Impact van bezorgopties op het succes van webshops. Tijdens deze interactieve sessie werd er dieper ingegaan op de behoefte van de consument met betrekking tot online winkelen en hoe de leverancier hier beter op in kan spelen. Met name de rol en mogelijkheden van het aanbieden van de juiste bezorgopties, werd uitgebreid besproken. Zo blijkt onder andere dat 1 op de 2 consumenten de online bestelling niet afmaakt omdat er niet voldoende bezorgopties geboden worden, past 29% de levertijd nog aan na de bestelling en wil 80% van de consumenten een tijdvak kiezen voor bezorging.

De bijeenkomst vond plaats bij Stadion De Galgenwaard van FC Utrecht en werd afgesloten met een borrel, waarbij iedereen de gelegenheid had voor vragen of om rustig na te praten over de kennissessie.

Gepubliceerd op: